Translate

Marko Kreis osaa myös hienoa Suomea!

Kiri Marko Kreisilt inimesele kellelt ta just oli 20 000€ välja  petnud

Kiitokset K.Yrjö`lle kivasta viestistä.

Hei Yrjö,
 Paha Sa tehnyt pole ei mittä, mutta oppi asjasta , että igina , ei otta



 bisnisisse työmiest !!! Kukal, on joko  aika nälka ja raha on vähissa !!
 Elamassa on yksi säätos , usko mutta tarkista - kuka pidi hoidma viro
 yrituse kunnossa , mina tegin oma työt tosi hyvält !!! Teiet ka mitä, tääle
 hetkela on mu yrituse tilil noin 15 000.- ja työt tässa Virossa toimivat
 tosi hyvält !!! Miehet on rauhaliset ja kaivekonet toimivat !!!! :)
  Ja kaiki paska mitä Sa teet mulle tuleb Sulle tagasin.
 Hyvät nevotelut Sulle otta itsele tosi normali asentaja ja tee oma businessi
 edenpäi. Mutta ma ymäran , etta Sa ei tia ei titta , kuka Sua huias , see ,
 että ma läksin pois - targotab setä, ma ei olnut kiinostunut puhuma , mitä tilane on !!!! Huono
 on see , että Sa ei kyselenut minult marko mitä tilane on !!!! E I ole joko
 aika Markol syytä!!!
 Hyvät Kesa !!!





 Aitäh Sulle, Anonüümne Kommentaator!


Jaja mäletan sellist juhtumit!
Samal ajal olin kirjavahetuses Marko ex abikaasaga ja selgub et....
Tegelikult oli nii.. :):):)
K=(Marko ex abikaasa)
J=Mina
         J: Mis teed
         K:Vöitlen oma köhu nohuga Ja markoga
         J:hah mida see tont tahab
         K:No raha ju otsas ja ma ainuke kellega ta suhelda julgeb. Elamist pole, raha pole ja  varsti vöetakse auto ka ära
         J:heh on alles tondu just eile kirjutas et tal 15 tonni raha ja tuleb peale kui raba
         K:Sulle kirjutas?
         J:ei! Sommile sellele kellega asju ajan
         K:No ta ikka on....Kysis eile mu käest 100 eur, saatsin pikalt, siis kysis öömaja, saatsin pikalt.....vabsee julgus eksole

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jaja mäletan sellist juhtumit!
Samal ajal olin kirjavahetuses Marko ex abikaasaga ja selgub et....
Tegelikult oli nii.. :):):)
K=(Marko ex abikaasa)
J=Mina

J: Mis teed

K:Vöitlen oma köhu nohuga ja
Ja markoga

J:hah mida see tont tahab

K:No raha ju otsas ja ma ainuke kellega ta suhelda julgeb

K:Elamist pole, raha pole ja varsti vöetakse auto ka ära

J:heh on alles tondu just eile kirjutas et tal 15 tonni raha ja tuleb peale kui raba

K:Sulle kirjutas?

J:ei! Sommile sellele kellega asju ajan

K:No ta ikka on....

K:Kysis eile mu käest 100 eur, saatsin pikalt, siis kysis öömaja, saatsin pikalt.....vabsee julgus eksole

Anonüümne ütles ...

Praegu elavad Marko Kreis ja Selena Jürgenson puuküürnikena minu majas Kabernemes. Raha ei maksa, välja ei lähe. Võtke minuga ühendust kõik, kellel nimetatud isikute vastu nõudeid on.
Hillar Viks
50 43 585
hillar@tangovara.eu
29.oktoobril 2017